Nasze wyprawy

Zapraszamy do czytania i oglądania relacji z wydarzeń organizowanych przez Sekcję Turystyczną

IV Rajd Szlakiem Papieskim na Draboż

W sobotę 28 maja 2016r o godz. 9.00 wyruszył spod kościoła w Paszkówce IV Rajd Turystyczny Szlakiem Papieskim "Nie lękajcie się". Pogoda dopisała i uczestnicy w dobrych humorach i ze śpiewem dotarli do kaplicy na Drabożu. Na przygotowanych stołach czekał już słodki poczęstunek i napoje. Kolejną częścią spotkania były zabawy i tańce na łące za kaplicą, prowadzone przez opiekunkę scholi - panią Edytę Babską i ks. Artura. Następnie odbył się konkurs wiedzy o św. Janie Pawle II. Rywalizacja 5 drużyn, na które zostali podzieleni uczestnicy, była bardzo wyrównana, a pytania trudne. Wszyscy uczestnicy wykazali się bardzo dużą wiedzą. Nagrody w konkursie wręczyli: ks. proboszcz Marek Holota, Wójt Gminy Brzeźnica Bogusław Antos oraz prezesi PUKS POBIEDR Wiesław Jaskuła i Krzysztof Wyroba. Zdjęcia...

Czytaj więcej: IV Rajd Szlakiem Papieskim na Draboż

Wycieczka na Kudłacze

W sobotę 4 lipca Sekcja Turystyczna zaprosiła miłośników górskich wędrówek na wycieczkę rodzinną z Pcimia do schroniska na Kudłaczach. Grupa wyruszyła autokarem z Paszkówki po godz. 8.00 do Pcimia. Szlaki żółty i czerwony którymi szliśmy na Kudłacze prowadzą w dużej części przez las i to uchroniło nas przed upałem, który mocno dokuczał w tym dniu. Zdjęcia...

Czytaj więcej: Wycieczka na Kudłacze

III Rajd Szlakiem Papieskim na Draboż

W sobotę 16 maja 2015 roku odbył się III Rajd Turystyczny Szlakiem Papieskim. Na Draboż wyruszyły dwie grupy - z kościoła w Paszkówce dzieci ze scholi parafialnej i klubu POBIEDR, rodzice, opiekunowie i ks. Wojciech, a z Marcyporęby młodzież gimnazjalna z dyr. Tomaszem Kindykiewiczem i nauczycielami: Marzeną Woźniak, Zenonem Piotrowskim, Moniką Jaskierny, aby wraz z zaproszonymi gośćmi świętować piątą rocznicę poświęcenia Szlaku Papieskiego "Nie lękajcie się". Wędrowcy z Paszkówki odwiedzili po drodze dom Antoniego Kucharczyka - poety i patrona Szkoły Podstawowej w Paszkówce.

Czytaj więcej: III Rajd Szlakiem Papieskim na Draboż

Zdobyliśmy Babią Górę!

Dziękujemy wszystkim wycieczkowiczom za wspólna wyprawę w sobotę 20 września. Mimo zmiennej, a właściwie deszczowej pogody nam udało się wyjść na Babią bez deszczu, za to szczyt powitał nas mgłą, zimnem i wiatrem. Babia Góra, jak przystało na Królową Niepogód zmusiła nas do zmiany trasy i poszliśmy na nią nie z Krowiarek, ale z Zawoi Markowe.

Czytaj więcej: Zdobyliśmy Babią Górę!

Bieg przełajowy z Sosnowic do Paszkówki

W niedzielne popołudnie część naszych parafian i członków klubu POBIEDR spędziła aktywnie, uczestnicząc w Biegu Przełajowym z Sosnowic do Paszkówki. Zawodnicy oraz kibice zgromadzeni na mecie na Rynku w Paszkówce nie przestraszyli się mgły i zimna, choć prognozy pogody mówiły o słońcu i 15 stopniach ciepła.

Czytaj więcej: Bieg przełajowy z Sosnowic do Paszkówki

II Rajd Turystyczny Szlakiem Papieskim

W sobotę 7 czerwca po południu pod przewodnictwem ks. Wojciecha Lasaka oraz Edyty i Grzegorza Babskich wyruszyliśmy w trasę II Rajdu Turystycznego Szlakiem Papieskim. Tym razem trasa rajdu wiodła ścieżkami polnymi i asfaltem z kościoła parafialnego w Paszkówce do kaplicy Miłosierdzia Bożego na Drabożu, która jest częścią Szlaku Papieskiego "Nie lękajcie się".

Czytaj więcej: II Rajd Turystyczny Szlakiem Papieskim

Wycieczka na Leskowiec i Groń Jana Pawła II

Wyruszyliśmy z Paszkówki w sobotę 12 października 2013 kilka minut po godzinie 9:00 autobusem i dodatkowo busem. U nas mgła i dość zimno, więc z lekko obawą co będzie dalej pojechaliśmy w stronę Rzyk. Grupa bardzo duża, bo aż 68 osób w tym 51 dzieci. Był z nami ks. Wojciech, klasa 3 ze szkoły w Paszkówce ze swoją wychowawczynią, p. Aliną Jaskułą, dziewczynki ze scholi parafialnej z opiekunkami, p. Edytą Babską i p. Justyną Piszczek, chłopcy na co dzień grający w naszym klubie z trenerem p. Arturem Znajem, p. Grzegorz Babski z zarządu klubu oraz dzieci i dorośli z okolicznych wiosek.

Czytaj więcej: Wycieczka na Leskowiec i Groń Jana Pawła II

Rajd Turystyczny Szlakiem Papieskim z Draboża

W niedzielne popołudnie 30 czerwca 2013 odbył się pierwszy Rajd Turystyczny Szlakiem papieskim "Nie lękajcie się" zorganizowany przez Sekcję Turystyczną naszego klubu. Spotkaliśmy się przy kaplicy na Drabożu. Było z nami kilku chłopców z Sekcji Piłkarskiej, którzy w koszulkach klubowych zapalili znicz pod pamiątkowym obeliskiem. Zapraszamy do oglądania zdjęć...